jeep

Jeep Grand Cherokee 5,9

Pewnego dnia zadzwonił do nas Dugaz i powiedział, że ma problem z samochodem. Otóż kupując go miało to być „uniwersale – rodzinne” auto, a tymczasem stały napęd na 4 koła sprawia, iż nie da się nim palić opon, poza tym między osiowa wiskoza szaleje i generalnie robi co chce. Po krótkim namyśle doszliśmy do wniosku, że najlepszym wyjściem będzie swap reduktora z 249 na 242 dzięki temu do dyspozycji będą następujące przełożenia: 2WD, 4WD part time, 4WD full time, N, 4WD LO part time.

1. swap reduktora 249 na 242 – przy okazji w reduktorze wymieniono wszystkie łożyska, uszczelnienia, oraz łańcuch napędu przedniej osi

2. lift zawieszenia 2 cale

3. zmodyfikowano drążki Panharda, żeby auto po licie zostawiało 2 ślady a nie 4

4. zmieniono koła, teraz auto jeździ na oponach General Grabber 245/70 R17

5. przy okazji dokonano kilku napraw

W najbliższym czasie samochód czekają kolejne modyfikacje, między innymi swap tylnego mostu oraz drobne modyfikacje silnika.   

 

Etap I